Проблема буферних автостоянок, контрольованих болгарським тіньовим бізнесом, існує вже понад рік, але дотепер уряд не вживав ніяких заходів.
Проблема буферних автостоянок, контрольованих болгарським тіньовим бізнесом, існує вже понад рік, але дотепер уряд не вживав ніяких заходів.
...На розгляд Комісії подано ще десятки фактів зловживань щодо внесення даних до системи "Шлях". Після перевірки інформації щодо кожного випадку анонсують нові рішення.
Азербайджан зініціював створення міжнародної асоціації "Євразійський транспортний шлях", до якої долучилися Киргизстан, Узбекистан, Таджикистан, Туреччина, Австрія та Китай.
Автомагістраль, автострада, автобан… Усі ці слова означають одне й те ж – дорогу, якою автомобіль міг би швидко пересуватися з великою швидкістю при відсутності таких перешкод, як-от тихохідний транспорт попереду, надмірна кількість перехресть тощо. Досі можна почути, нібито "хресним батьком" автобанів був Адольф Гітлер. Та насправді це не так.
"Бізнес отримав підтвердження однозначного розуміння контролюючими органами можливості здійснення заходів офіційного контролю безпосередньо на авторизованих об'єктах, за умови усного згоду доступу інспекторів ДПС на територію авторизованих об'єктів та наявності мережі Інтернет на цих об'єктах", – таке повідомлення поширила ЄБА.
Як відомо, Верховна Рада нещодавно ухвалила закон про реформу митниці. "Реформа митниці... Це є маяком МВФ, Світового банку та США. І всіх бізнес асоціацій. І громадськості», – пише у Telegram Ярослав Железняк. Допис цікавий, зокрема, тим, що зміст всього складного закону автор виклав у шістьох простих пунктах.
Термінал репрезентує модель логістики майбутнього – цифрові системи керують усіма переміщеннями вантажів, для вироблення електроенергії використовують сонячні батареї.
Україна і Єврокомісія розпочали перші секторальні консультації з євроінтеграції з особливою увагою на транспортній сфері. Після цієї зустрічі Єврокомісія підготує та затвердить звіт щодо узгодження українського законодавства у транспортній сфері та сформує умови для відкриття переговорів за цим розділом. Масштаб очікуваних змін – неабиякий.
"Нова Енерджі", що входить до групи компаній NOVA ("Нова пошта"), розпочала дрібногуртові продажі дизельного пального на відкритому ринку. Першими покупцями стали українські сільськогосподарські підприємства, наступними, ймовірно, стануть транспортні компанії.
Західна Європа поступово втягується у впровадження довгомірного вантажного транспорту, як це вже відбувається у низці скандинавських країн. Компанія Sesé розпочала у Німеччині перші перевезення з двома причепами. Автопоїзд з двома тривісними напівпричепами адаптується в ФРН.
На польсько-чеському кордоні два пункти пропуску закрили на невизначений час через повінь, що унеможливила їхню роботу.
Національна інспекція праці (PIP) Польщі та Інспекція автомобільного транспорту (ITD) борються із сірою зоною та нелегальним зайняттям у транспорті. Зокрема, PIP у поточному році проведе понад 200 перевірок у секторі логістики та експедиції.