Одна із фур, що приїхала із Європи, мала прямувати далі до Дніпра. Але через дефіцит пального водій вимушений чекати у Києві. Нині в Україні постійно працюють 35 машин компанії, і кожен день по кілька годин стоять у чергах за дизелем. Усі водії компанії, котрі виїжджають до Європи, прямо там і запасаються пальним й талонами на нього, аби вистачило і до України повернутися, і потім знову поїхати до ЄС.
Робота українських логістичних компаній із європейськими портами стає дедалі складнішою. Проблеми починаються уже на території України, бо на південь, в бік Румунії та Болгарії, особливо великі черги на прикордонних пунктах пропуску. До того ж самі порти у Варні і в Констанці перевантажені, не можуть впоратися із усім обсягом вантажів. І водіям фур доводиться чекати вигрузки днями, а то й цілий тиждень. Причому навіть компенсація за простій, передбачена контрактом, ці витрати не покриває. Тому логістичні компанії в Україні масово відмовляються брати замовлення на доставку до портів. З-поміж тих варіантів, які ще залишилися - порти Польщі. Там більш налагоджені процедурні моменти, тому вивантаження товару відбувається швидше.
Ускладнює роботу українським логістичним компаніям і мобілізація. Подекуди цей процес став інтенсивнішим. Міра вимушена, але галузь втрачає цінних фахівців: комірників, водіїв і навіть директорів напрямків. А для того, аби підготувати до роботи нову людину, знадобиться не один місяць.