Завантаження...

Бум онлайн-торгівлі: треба більше транспортних потужностей і ефективних рішень

Бум онлайн-торгівлі: треба більше транспортних потужностей і ефективних рішень

На Європейському континенті електронна комерція залишається сектором економіки, що зростає найшвидше.

 

За даними Євростату, зараз 7 з 10 користувачів Інтернету здійснюють періодичні онлайн-покупки. У період з 2015 до 2020 року цей показник зріс з 62% до 72%. Такі країни, як Польща, що раніше відставали від Західної Європи, тепер мають середні для усього простору ЄС показники. Тут лише за п’ять років питома вага покупців інтернет-магазинів зросла на 20%. 

 

Дослідивши активність в онлайн-покупках людей у віці від 16 до 74 років (не тільки постійних користувачів мережі Інтернет), дослідники назвали, яка частина населення різних країн взагалі є активною у сфері електронної комерції. Зокрема, опубліковано такі результати:

 

Румунія – 38%.
Польща – 61%.
Чехія – 72%.
Німеччина – 83%.
Данія – 89%.


Бум онлайн-продажів призводить до збільшення кількості посилок від інтернет-магазинів до окремих одержувачів. Це означає, що рішення для останньої милі зараз набувають стратегічного значення.

 

На думку фахівців, після турбулентного 2020 року, який значно прискорив розвиток електронної комерції та збільшив клієнтську базу, час взятися за стратегічне планування розвитку даної галузі. Особливу увагу варто приділити двом основним напрямкам: якісному інтернет-маркетингу, а також швидкій та надійній доставці. Крім того, дослідження клієнтських уподобань показує, що потрібно розширювати варіанти безконтактної доставки та оплати за отриманий товар. 

 

До ще одного виклику галузі слід готуватися вже нині, хоча він з'явиться тоді, коли буде подолано. Люди повернуть собі високу мобільність, але не відмовляться від інтернет-покупок. Притім виникне потреба у режимі реального часу змінювати адреси доставок. Важливо, щоб це не було обтяжливим для логістики та не тягнуло за собою фінансові наслідки для клієнта. Адже будь-яка незручність почне повертати його до традиційної торгівлі. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.