Тепер обмежень для юросіб та перевізників немає. Нещодавно із цією проблемою стикалися усі водії, котрі вирушають у дальні рейси – приміром, до країн Кавказу. Мали ліміт в розрахунках у мережах сумою у 100 000 гривень на місяць. А готівкою могли зняти лише 12 500 за 7 календарних днів (50 000 на місяць). А цих сум могло бути недостатньо для розрахунку за поромні переправи, платні дороги, пальне, тощо.
Минулий тиждень на українсько-польському кордоні став тестовим: вперше митниці України та Польщі обмінювались інформацією щодо кількості пропущених автомобілів. Українська сторона надавала дані в режимі реального часу аби поляки розуміли і розподіляли навантаження на своєму боці. Наскільки глобальною була користь – поки сказати важко, відзначають експерти ZAMMLER GROUP. Та черга на пункті пропуску «Ягодин – Дорогунськ» уже зменшилася із 30 до 17 кілометрів. Головна проблема затримок у тому, що зараз через кордон йде багато транспорту із сільськогосподарською продукцією, а процес проходження обов’язкового фітосанітарного контролю на стороні Польщі, на відміну від України, – тривалий. Польща планувала перенести пункти фітосанітарного контролю із кордону всередину країни. Але поки що це не зробила.
І віднедавна на українсько-польському кордоні запрацювала єдина черга для завантажених і порожніх авто. Це унеможливило корупцію: раніше завантажені авто під виглядом порожніх «примудрялися» проскочити швидко, без декларування товарів. Нововведення, з одного боку, прибрали корупційну складову, з іншого – збільшили навантаження на митників.