Завантаження...

ZMPD: вантажівки з України повинні в'їжджати до Польщі лише за наявності дозволів

ZMPD: вантажівки з України повинні в'їжджати до Польщі лише за наявності дозволів

За словами президента ZMPD Яна Бучека, транспортна угода, укладена між ЄС та Україною, скасувала дозволи лише для транспортних засобів, які «рятують вантажі, яким загрожує війна в Україні».

 

Він додав, що на переходах Зосін та Ніжанковіце, які не заблоковані, порожні автомобілі очікують на виїзд з України по 12-14 днів.

 

За даними Асоціації роботодавців України, блокада кордону завдала українській стороні збитків у розмірі понад 90 млн. євро. У свою чергу ZMPD заявляє, що польські перевізники зазнають збитків через українських перевізників. На думку асоціації, 60 тис. українських вантажівок у міжнародному сполученні масово в'їхали до Польщі порожніми, щоб тижнями виконувати перевезення на ринку ЄС. Потенційна вартість цих послуг може сягати 7 млрд злотих (1,6 млрд євро) на рік. За оцінками польських підприємців, в українських перевізників, які не підкоряються нормам ЄС, щомісячні витрати на одне міжнародне перевезення на 3-5 тис. євро менші, ніж у польських.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.