У галузі постійно лунають скарги на нестачу професійних водіїв із міжнародною кваліфікацією. Представники транспортного сектора також не перший рік говорять про необхідність скасування системи квот на наймання працівників із третіх країн, оскільки щороку квоти закінчуються до кінця року через так звану проблему компаній-поштових скриньок. За заявою Зенонаса Буйвідаса, не потрібно глибоко занурюватися в поточні справи транспортної галузі, щоб зрозуміти абсурдність такого кроку, як використання в Литві квоти на набір водіїв-дальнобійників із третіх країн, які потім працюватиму не на литовських перевізників, а іноземних.
За його словами, це сталося, коли із Закону про правове становище іноземців без погодження з органами, які контролюють ліцензовану автотранспортну та пасажирську діяльність, виключили положення про те, що «громадянам третіх країн заборонено працювати за тимчасовим трудовим договором». Положення скориговано таким чином, щоб ним могли скористатися компанії, що працюють в інших галузях, наприклад, у будівництві, які раніше не могли брати на роботу до себе сторонніх працівників при виїзді за кордон для виконання замовлень.
Функціонер зауважив, що правові нормативні поправки необхідні транспортній сфері, оскільки доти, доки не будуть вжиті заходи, низка підприємств транспортної галузі продовжуватиме нести незаслужені збитки, які обчислюються тисячами, а то й мільйонами євро, і не сплачуватимуть мільйонні податки до державного бюджету. . Ліцензованим та діючим автотранспортним компаніям стає дедалі важче конкурувати, оскільки вони втрачають потенційних працівників, яких і так постійно бракує. Особливо з іншими країнами, де найняти водія набагато простіше.