Завантаження...

Застарілі операційні технології – це ворота для кібератак

Застарілі операційні технології – це ворота для кібератак

Вони опитали понад 1500 осіб, які безпосередньо приймають рішення стосовно ІТ-технологій на підприємствах у ЄС, Японії, Північній Америці та Австралії та дійшли невтішного висновку.

Як правило, компанії, менеджмент яких усвідомлює небезпеку кібератак, використовують застарілі операційні технології (ОТ), які більше не підтримуються розробниками, де не оновлюється програмне забезпечення. Тобто, з часом такі ОТ стають дедалі більш вразливими.


Під час опитування з’ясувалося, що керівників відділів ІТ очікують, що кількість кібератак протягом наступних 12 місяців зростатиме. При цьому 78% респондентів побоюються, що їхні компанії можуть стати об’єктами кібернападів, організованих з недружніх країн спеціальними державними структурами. Також 72% опитаних стурбовані тим, що іноземні уряди можуть шпигувати за їхніми компаніями через Інтернет.

За характерами втручань респонденти найбільше побоюються:

  • Шкідливого програмного забезпечення – 63%.
  • Фішингових атак – 50%.
  • Несанкціонованого доступу до важливих даних з боку сторонніх осіб та інсайдерів – 50%.
     

Також 56% респондентів з Німеччини погоджуються, що у середньому вдала кібератака завдає шкоду комерційній компанії на рівні 250 тис. доларів. А  тим часом 47% усіх респондентів стверджують, що в одну десяту цієї суми обійдеться кожен простій компанії, який виникає після блокування систем після кібератак. Однак у самій компанії BlackBerry стверджують, що це – занижені числа. Реальні збитки від успішної кібератаки на звичайне промислове підприємство, наприклад, становлять, на думку експертів, у середньому 4,24 млн доларів. 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.