Однак, у процесі цього «квантового стрибка» виникає чимало проблем, відзначають експерти. Наприклад, лише у двох з п’яти компаній, де вже запроваджені технології штучного інтелекту, навчилися правильно використовувати дані, на яких «живе» ШІ. А одної такої помилки може виявитися достатньо, щоб звести нанівець усі перспективи використати потенціал штучного інтелекту.
Нинішній глобальний тренд можна описати одним гаслом: «ШІ або нічого!». Про це заявив Павел Рутковський, директор із розробки та дослідження продуктів компанії BPSC. За його словами, більшість лідерів ринку нині запроваджують таке гасло як фундаментальний компонент бізнес-стратегії.
За деякими прогнозами, незважаючи на інфляцію, зростання вартості енергоносіїв тощо компанії не скоротять витрати на свій технологічний розвиток, а навпаки. Аналітики вважають, що нинішніх 23% поточного бюджету такі інвестиції до кінця 2024 року зростуть у середньому до 30%.