Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що для електричної вантажівки Semi подолання відстані в 500-800 км вже не показник і в майбутньому його запас ходу складе 1000 км.
Маск зазначає, що корисне навантаження Semi має бути аналогічним дизельному еквіваленту. Щільність енергії елементів буде на рівні близько 300 Вт⋅год/кг для досягнення максимального діапазону, який підтвердив намір використовувати елементи типу 4680 і структурні акумуляторні блоки у вантажівках.
Tesla Semi до першої сотні розганяється за 20 секунд. Запас ходу транспортного засобу становить 500-800 кілометрів. Авто комплектується чотирма незалежними силовими установками на задніх мостах. Споживання енергії становить менше 2 кВт⋅год/милю.
Вартість авто з запасом ходу на 500 км складає $ 150 000. За модель з діапазоном у 800 км доведеться викласти $ 180 000 долл.
Вантажівка оснащена чотирма електромоторами, по одному на кожне заднє колесо. Маск раніше стверджував, що трансмісія буде мати тривалість життя в 1,6 млн. км. Незалежна підвіска має забезпечувати плавність ходу, коли водій перебуває в центрі кабіни.
Як і у випадку з більшістю інших електромобілів, Tesla Semi оснащений рекуперативною гальмівною системою, яка переробляє енергію, втрачену при уповільненні, поповнюючи батарею і збільшуючи дальність ходу. Автовиробник називає таку систему надзвичайно ефективною. Гальмівні колодки, мовляв, не доведеться міняти ніколи.