У компанії наголосили, що фахівці «Укртрансбезпеки» переймають досвід у польських колег щодо імплементації європейських норм безпеки на дорозі.
Також названо основні результати діяльності:
- цього року вирівнялася сітка навантаження на осі. Тобто в Україні стали ретельніше контролювати дотримання габаритно-вагових норм;
- комплексів вагового контролю на дорогах у найближчі місяці побільшає. А це означає, що дороги менше руйнуватимуться, а держава – заощадить гроші на їх ремонті;
- посилилися перевірки того, як водії дотримуються режиму праці та відпочинку - почалися масові рейди та штрафи. Раніше перевірки були нечастими, ніж перевізники неабияк зловживали;
- штрафи збільшились.
У ZAMMLER подякували і Міністерству інфраструктури України. Зокрема, за зміни у конкурсі на ЄКМТ (багаторазові дозволи, що дозволяють постійно їздити до ЄС, плюс виконувати 3 каботажні перевезення всередині спілки).