Завантаження...

Залізничні вантажні перевезення в ЄС відновлюються після двох років спаду

Залізничні вантажні перевезення в ЄС відновлюються після двох років спаду

Досі піком вважали 2018 рік, коли на території Євросоюзу залізниця досягла рівня 399 мільярдів тонно-кілометрів (ткм). У 2019 році обсяги зменшилися на 2,2%, а у 2020-му – на 6,1%. 

 

Євросоюз приділяє багато уваги розвитку залізничного транспорту як найбільш екологічно чистому на суходолі. Проте навіть на тлі загального поліпшення ситуації сім країн минулого року суттєво скоротили кількість тонно-кілометрів на залізниці. Падіння відбулося у таких країнах:

  • Данія (-18,9%).
  • Португалія (-18,3%).
  • Литва (-8,2%).
  • Латвія (-7,7%).
  • Ірландія (-5,2%).
  • Хорватія (-3,3%).
  • Угорщина (-2,1%).
     

З іншого боку, найбільший сплеск перевезень вантажів залізницею відбувався у таких країнах:

  • Естонія (+22,9%).
  • Іспанія (+20,3%).
  • Словаччина (+18,6%).
  • Італія (+15,0%).
  • Німеччина (+13,5%).
  • Франція (+13,3%).
  • Румунія (+10,9%). 

В абсолютному вираженні Німеччина була країною-членом із найбільшим зростанням: +14,7 млрд ткм між 2020 і 2021 роками. Далі Франція зі зростанням на 4,2 млрд ткм за той самий період.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.