Досі піком вважали 2018 рік, коли на території Євросоюзу залізниця досягла рівня 399 мільярдів тонно-кілометрів (ткм). У 2019 році обсяги зменшилися на 2,2%, а у 2020-му – на 6,1%.
Євросоюз приділяє багато уваги розвитку залізничного транспорту як найбільш екологічно чистому на суходолі. Проте навіть на тлі загального поліпшення ситуації сім країн минулого року суттєво скоротили кількість тонно-кілометрів на залізниці. Падіння відбулося у таких країнах:
- Данія (-18,9%).
- Португалія (-18,3%).
- Литва (-8,2%).
- Латвія (-7,7%).
- Ірландія (-5,2%).
- Хорватія (-3,3%).
- Угорщина (-2,1%).
З іншого боку, найбільший сплеск перевезень вантажів залізницею відбувався у таких країнах:
- Естонія (+22,9%).
- Іспанія (+20,3%).
- Словаччина (+18,6%).
- Італія (+15,0%).
- Німеччина (+13,5%).
- Франція (+13,3%).
- Румунія (+10,9%).
В абсолютному вираженні Німеччина була країною-членом із найбільшим зростанням: +14,7 млрд ткм між 2020 і 2021 роками. Далі Франція зі зростанням на 4,2 млрд ткм за той самий період.