Завантаження...

За відмову від проходження ГВК – максимальні штрафи

За відмову від проходження ГВК – максимальні штрафи

До кінця року на ключових дорогах і мостах, відновлених в рамках програми «Велике будівництво», планують встановити понад 100 систем автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю (WIM). Чималі штрафи спонукатимуть перевізників і вантажовідправників дотримуватися правил і запобігати руйнуванню доріг.

 

Згідно з постановою №00001 про адміністративне правопорушення за перевантаження транспортного засобу, відповідальність за порушення встановлених габаритно-вагових норм тепер значно підвищена залежно від розміру перевантаження: від 5% до 10% — 8500 грн, від 10% до 20% — 17 000 грн, від 20% до 30% — 34000 грн, більше ніж 30% — 51 000 грн.

 

Автоматична фіксація порушень габаритно-вагового контролю запрацюваоа в Україні з 1 жовтня. Перший автоматичний штраф за перевантаження був відразу максимальним — 51 тис. грн.

 

Система WIM (Weigh-in-Motion) направляє дані про порушення в Центр обробки даних Державної служби України з безпеки на транспорті. Потім інспектор перевіряє дані, формує постанову про штраф і накладає електронний підпис. Після цього постанову з реквізитами на оплату автоматично направляється порушнику.

 

За словами заступника міністра інфраструктури, поки що повноцінно функціонують і збирають дані 52 WIM-комплекси по всій країні, до кінця року їх кількість планують подвоїти. Кінцева мета — покрити станціями головні транспортні артерії країни.

 

Відповідальність за порушення нестимуть як перевізник, так і вантажовідправник. Саме вантажовідправник є першою ланкою перевезень.

 

Микита Лагунін, тимчасово виконуючий обов’язки голови Держслужби України з безпеки на транспорті, говорить про ситуацію так:

«Пункти контролю розміщені рівномірно по всій країні. Безумовно, це неідеальні місця. Все прораховувалося, логіку фіксації порушників було застосовано. У кожному регіоні зараз є 1-2 WIM-комплекси».

 

Також експерт каже і про проблеми — водії об’їжджають такі комплекси. Зараз їх близько 50, але після закінчення програми їх буде понад 150. Об’їзд можливий і по другорядних дорогах.

 

«Боротьба зі збільшеною вагою на дорогах — це комплексна програма. Установка вагових комплексів — тільки одна з частин. Зараз ми можемо точно міряти, а крім того, супроводжувати порушника на відстані 50 км. Ще одна хитрість — повторне зважування, що також робить непотрібним об’їзд. Ми працюємо разом з поліцією, губернаторами регіонів. Головне завдання — прибрати методи, які дозволять об’їжджати WIM-комплекси. Зараз працюють і мобільні комплекси, і патрулі», — говорить експерт.

 

Чим далі, тим складніше буде як перевізникам, так і водіям, обходити це зважування. Зараз запрацював механізм, новий, який дозволить штрафувати злісних перевізників.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.