Каліфорнійська служба доставки і сервіс Amazon.com були оштрафовані більш ніж на $ 6,4 млн. за крадіжку заробітної плати у водіїв-кур'єрів.
Служба доставки Green Messengers Inc. з Санта-Ани (Каліфорнія), яка працювала підрядником служби Amazon.com в округах Лос-Анджелес, Орандж і Сан-Бернардіно, неодноразово недоплачувала своїм водіям, що призвело до численних порушень. В результаті влада штату оштрафувала обидві компанії, оскільки відповідно до прийнятого в 2015 році закону клієнти також несуть відповідальність за порушення трудового законодавства субпідрядників.
"Укладення контрактів на надання послуг не звільняє роботодавців від їх обов'язку гарантувати працівникам законні виплати. В цьому випадку відповідальність за крадіжку заробітної плати цих робітників несуть і Green Messengers, і Amazon.com Services", - каже Лілія Гарсія-Брауер, комісар з питань праці Каліфорнії.
Повідомляється, що розслідування почалося в червні 2019 роки після отримання скарг на порушення трудового законодавства. Отримані дані за період з квітня 2018 по січень 2020 року, показали, що за контрактом водії Green Messengers повинні були працювати по 10 годин на день, проте часто їх робочі зміни тривали набагато довше через велику кількість посилок для доставки. Однак роботодавець не відшкодовував водіям ці понаднормові і не оплачував належні їм перерви на їжу і відпочинок.
Загальна сума штрафу становить $6454110, з яких $5304768 належать 718 постраждалим працівникам, включаючи $3300000 неустойки та штрафів за час очікування. Крім того, компанія Green Messengers повинна буде виплатити штату адміністративний штраф в розмірі $1149342.
"Коли працівникам платять менше від мінімальної заробітної плати, вони мають право на компенсацію збитків, що дорівнює сумі недоплаченої мінімальної заробітної плати плюс відсотки. Штрафи за час очікування накладаються, коли роботодавець навмисно не виплачує всю заробітну плату, належну працівникові на момент звільнення. Цей штраф розраховується шляхом множення денної ставки працівника на кількість днів, протягом яких працівник не отримував заробітну плату, але не більше 30 днів, - пояснила Лілія Гарсія-Брауер, комісар з питань праці Каліфорнії.
При цьому представник Amazon Лія Сі стверджує, що компанія не знала про розслідування і планує подати апеляцію.