Завантаження...

Юристи: «Укртрансбезпека» порушує закон, штрафуючи перевізників за вагові норми

Юристи: «Укртрансбезпека» порушує закон, штрафуючи перевізників за вагові норми

Власникам контейнеровозів неодноразово доводилося стикатися з тим, що «Укртрансбезпека» застосовує до цих транспортних засобів неправильні занижені вагові норми.

 

Відповідно до чинного законодавства, для проїзду дорогами державного значення комбінованими транспортними засобами передбачені такі загальні та вагові норми:

- двовісний тягач із двовісним напівпричепом – 36 тонн;

- двовісний тягач із чотиривісним причепом – 40 тонн;

- двовісний тягач із тривісним напівпричепом-контейнеровозом – 42 тонни;

- тривісний тягач із двовісним або тривісним напівпричепом-контейнеровозом – 44 тонни.

Закон чітко передбачає для контейнеровозів збільшені вагові норми – 42 та 44 тонни залежно від специфікації автопоїзда.

 

Юристи наголошують, що водночас «Укртрансбезпека» до всіх контейнеровозів застосовують вагову норму 40 тонн, а не 42 або 44 тонни, як передбачено законом. Внаслідок такого штучного заниження вагової норми всі власники контейнеровозів отримують штрафи за перевищення вагових норм за відсутності таких порушень.

Джерело

 

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.