Завантаження...

Європейський коридор «Північ-Південь»: як обійти Білорусь та приєднати Україну?

Європейський коридор «Північ-Південь»: як обійти Білорусь та приєднати Україну?

Заступник міністра транспорту Литви Юліус Скачкаускас та міністр транспорту Польщі Анджей Адамчик днями обговорювали не тільки те, як обидві країни можуть прискорити запуск цього транспортного коридору, але й те, яким чином до нього можна під’єднати Україну. Адже саме потреба забезпечити транспортування українського експорту може стати тим потужним стимулом, який сприятиме швидкому запуску. 

 

Ця тема активно обговорювалася у рамках Конгресу місцевого самоврядування та економічного форуму 3Seas, що відбувався минулого тижня у Любліні. Як повідомляє інформагенція LETA, також важливим питанням тут було приєднання Литви до Ініціативи трьох морів. Йдеться про швидкий розвиток транспортної та логістичної інфраструктури країн, що розташовані на Балканах, Балтиці та у Центральній Європі. Метою проекту є поєднати відмінної логістикою береги Чорного, Балтійського та Егейського морів. 

 

Отже, Скачкаускас і Адамчик зосередилися, передусім, на можливості надати Литві простий та швидкий вихід до Егейського моря через територію Греції. Також йдеться про сполучення з Болгарією, Румунією, Угорщиною, Словаччиною та, звісно ж, Польщею. 

 

За словами Скачкаускаса, транспортний коридор «Північ-Південь» зараз набуваю більшої важливості, ніж будь-коли. Він має бути мультимодальним, включати залізничне та автомобільне сполучення, вважає міністр. Окрім того, він має істотно доповнювати проекти Rail Baltica та Via Baltica, які вже втілюються. 

 

Сторони мають на меті створити коридор в обхід Білорусі, одна забезпечити перевезення ним з мінімальними затримками через бюрократичні та інфраструктурні перешкоди. Водночас, учасники обговорення постійно згадували про Україну, яка сьогодні потребує значного збільшення транспортних можливостей та нових виходів до зарубіжних морських портів. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.