У другому кварталі цього року європейський сектор комбінованого транспорту набрав 23,43%. Високий показник зростання, досягнутий на тлі торішніх проблем, коли через пандемію відбулася стагнація.
Міжнародні маршрути дедалі більше впливають на цілий сектор та можуть, зрештою, радикально змінити ситуацію.
Чи не найкращим прикладом тут залишається залізничне сполучення між Європою та Китаєм, на якому вантажообіг минулого року збільшився аж на 31%. Це зростання приносить нові серйозні інвестиції в інтермодальні термінали на території Європи.
Проте у Міжнародному союзі автомобільно-залізничного комбінованого транспорту (UIRR) підкреслюють, що для Європи усе ще вкрай важливо створити належну нормативну базу та регуляторне середовище для подальшого розвитку в цьому напрямку.
Перенесення вантажів з суто автомобільного на комбіноване із залізницею сполучення дозволило скоротити на 65-70% викиди окису вуглецю, запевняють в UIRR. Надалі багато учасників ринку планує запроваджувати електричні вантажівки для першої та останньої милі в інтермодальних перевезеннях. На думку багатьох, такі рішення уже за десятиліття зроблять транспортні послуги з нульовими викидами звичним явищем.