Завантаження...

Європейська профспілка закликала посилити правила і контроль щодо часу їзди та відпочинку

Європейська профспілка закликала посилити правила і контроль щодо часу їзди та відпочинку

Європейська федерація працівників транспорту (ETF) опублікувала тривожні результати досліджень щодо втоми професійних водіїв. Приводом став нещодавно відзначений Всесвітній день пам’яті жертв дорожнього руху (15 листопада). Профспілки закликають до посилення правил щодо часу їзди та відпочинку та до більш відповідного контролю.

 

Одним із аргументів таких постулатів є історія італійської транспортної компанії, водії якої за 7 років спричинили близько 300 аварій. Власник транспортної компанії "Плоццер" вчинив безпрецедентне порушення умов праці, що загрожує всім учасникам дорожнього руху. Він змусив своїх водіїв перевищувати робочий час. Далекобійникам доводилося їздити до 20 годин без перерви. Роботодавець відмовив їм у праві на перерви та відпустки. Працівники, які були змушені працювати в нелюдських умовах, внаслідок перевтоми спричинили 276 нещасних випадків за сім років, у тому числі один із смертельними наслідками.

 

У рамках проекту ETF, присвяченого темі втоми серед водіїв автобусів та вантажівок, організація зібрала думки близько 2800 водіїв з усієї Європи. Три чверті респондентів заявили, що у них є основні симптоми хронічної втоми. Цей стан обумовлений, серед іншого, поганою якістю сну, недостатньою кількістю годин сну, перерваними періодами відпочинку, незвично тривалим робочим часом, неадекватною та часто дуже поганою інфраструктурою, а також нерегулярними перевірками наглядовими органами в країнах ЄС.

 

У цьому секторі немає належних практик. Я думаю, що це єдина галузь, яка не має програми вирішення цієї проблеми. Це також пов’язано з тим, що клієнти та менеджери транспортних компаній не дбають про це", - вважає бельгійський далекобійник, один з водіїв, опитаних ETF.

 

"Мені потрібна година, щоб знайти місце для паркування... Крім того, тут занадто шумно, оскільки більшість місць для паркування розташовані просто на автострадах без шумозахисту", - скаржиться інший далекобійник з Австрії.

 

Не пам’ятаю, коли мене востаннє перевіряли ”, - прокоментував португальський водій вантажівки недостатню перевірку робочого часу та часу відпочинку.

 

На основі результатів ETF закликає політиків ЄС негайно вжити заходів для запобігання подальшому погіршенню умов праці професійних водіїв та боротьби з втомою. Профспілкові представники навіть називають це "хронічним захворюванням" у галузі дорожнього транспорту.

 

Федерація вимагає:


- послідовного дотримання чинних норм - це означає суворе впровадження та контроль нових нормативних актів, прийнятих згідно з пакетом мобільності;

- посилення правил щодо часу водіння та періодів відпочинку;

- створення відповідних графіків водіння, які запобігали б довгим годинам водіння вночі, скорочували б нерегулярний робочий час та запобігали б перервам та подовженню часу водіння.

 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.