У найближчі тижні та місяці Європейський парламент та держави-члени ЄС мають узгодити остаточний юридичний текст щодо впровадження стандартів Euro VII. Рішення очікується на початку наступного року.
Як зазначає видання, у багатьох сферах позиції редакції не сильно розходяться. Наприклад, для важких вантажівок і держави-члени, і парламент вимагають значно менших граничних значень для більшості забруднюючих речовин, ніж планувалося Європейською Комісією (ЄК). Існує також угода про те, що Euro VII не має застосовуватись до 2029 року, а можливо навіть пізніше. З іншого боку, зношування шин і гальм у майбутньому також має бути знижено за допомогою граничних значень, як пропонує Комісія. Це повинно поширюватись і на автомобілі, що не працюють на двигунах внутрішнього згоряння.
Рішення прокоментували у Європейській асоціації автовиробників (ACEA).
За словами депутата Європарламенту Анжеліки Ніблер, рішення спрямоване на покращення якості повітря, без ризику знизити конкурентоспроможність автомобільної промисловості. Проте, вона вважає неправильним, що не планується використання кліматично нейтрального палива.
Депутати ЄС від «Зелених» і СДПН висловили велике розчарування, оскільки вони віддали б перевагу значно суворішим стандартам Euro VII.
Європейська екологічна асоціація Transport & Environment (T&E) також виступила із різкою критикою. На думку T&E, зміни, запропоновані парламентом, є лише незначним посиленням стандарту Euro VI. Межі вмісту оксидів азоту (NOx) залишаться такими самими, як і в Euro VI. Необхідні методи випробувань, на їхню думку, навряд чи будуть представляти будь-який прогрес порівняно з Euro VI.