Якщо він виявиться достатньо принциповим та жорстким, це може докорінно змінити правила роботи логістики в Об’єднаній Європі, вважають представники компанії Vaude, які публічно висловлюються на користь саме такого сценарію.
Повна назва документу: «Директива про належну обачність корпоративного розвитку» (CSDDD). У прес-релізі, який оприлюднили за кілька днів до вирішального голосування, йдеться про те, що цей новий документ може змінити правила гри, оскільки тепер враховуються екологічні чинники, а також усе, що стосується прав та свобод людини. Насправді, документ може виявитися більш жорстким, ніж той, що зараз діє у Німеччині, попереджають фахівці.
«Перш за все, я бачу чудову можливість у тому, що тепер більше гравців спільно діятимуть і справлятимуть реальні покращення в ланцюгах постачання», – прокоментував ситуацію керуючий директор Vaude Антьє фон Девіц.
У проекті закону ЄС про ланцюг постачання передбачено офіційний контроль, включаючи штрафи та цивільну відповідальність. Це означає, що компанії повинні нести відповідальність, якщо вони не виконують свій обов’язок піклування, і в результаті порушуються права людини або завдається шкоди навколишньому середовищу. Утім, за документ ще мають проголосувати у Європарламенті.