Це сталося після того, як 14 лютого Європейський парламент проголосував за нульовий рівень викидів CO2 для легкових автомобілів і мікроавтобусів. Він стане реальністю 2035 року.
Рішення означає, що 1 січня 2035 року неможливо буде продати новий автомобіль чи легкий вантажний фургон з двигуном внутрішнього згорання на всій території Євросоюзу. Крім того, визначені проміжні терміни для запровадження системи нульового викиду окису вуглецю на автотранспорті. Наприклад, з 2030 року у парку легкових автомобілів машин з ДВЗ має залишатися не більше 55%, а у секторі вантажних фургонів – не більше 50%.
Винятки встановлені лише для виробників, які випускають за рік невеликі партії автомобілів. Наприклад, це можуть бути машини під брендом «Феррарі». Якщо таких машин випускається до 22 тис. одиниць за рік, то зобов’язання скорочення питомої ваги авто з ДВЗ відсуваються з 2030 до 2035 року. Але якщо виробник продає не більше тисячі машин, то може продовжувати пропонувати авто з ДВЗ і пізніше.
Для виробників вантажівок та автобусів визначений інший графік. Вони повинні скоротити викиди СО2 на 45% до 2030 троку та на 65% до 2035 року. До 2040 року – вже на 90%. Крім того, вимога повної відсутності викидів парникових газів стосуватиметься міських автобусів уже у 2030 року.