Конфіскація іноземного посвідчення водія, як правило, діє тільки в тій державі, на території якої це сталося. Таким чином, якщо водій зі Східної Європи втратить права в Данії чи Німеччині, заборона на керування вантажівкою діятиме лише на дорогах цих країн. Навпаки, якщо ліцензію відібрано в країні походження, вона стає недійсною по всій Європі, оскільки водій не має дійсного документа, з яким можна було б переміщатися по всіх державах-членах, які виконують свою роботу.
Згідно з новими правилами, буде передбачено, що якщо водій позбавляється прав у Німеччині, він автоматично позбавляється права керувати автомобілем у всіх державах-членах. Для проведення цього заходу на європейському рівні контрольним службам необхідно мати доступ до загальних відомостей щодо водія.
Паралельно ЄК розглядає можливість проведення інших заходів, таких як затвердження допустимих норм алкоголю в усіх державах-членах і навіть запровадження єдиної карткової системи за балами, з переліком правопорушень, за які можна втратити права водія в будь-якій країні і в будь-який час. Ще одним важливим моментом, в даному випадку для життєздатності сектора, є уніфікація віку, починаючи з якого можна отримати права водія.