Завантаження...

Японія: експерти прогнозують для країни логістичну кризу

Японія: експерти прогнозують для країни логістичну кризу

Зміни мають набути чинності 1 квітня 2024 року. В уряді країни стверджують, що нововведення є вкрай важливими для водіїв, які сьогодні працюють понаднормово, щоб звести кінці з кінцями.

За оцінками аналітиків, японський професійний водій заробляє в середньому 4,46 млн ієн на рік (близько 30 тис. євро), що на 10% менше від середньої зарплати в країні. При цьому його робочий час на 20% більший, ніж у середньому по Японії. Щоб нормально жити, багато водіїв погоджуються на понаднормову роботу та проводять за кермом понад 40 годин на тиждень. У зв'язку з цим, за даними консалтингової фірми Roland Berger, до 2030 року кількість водіїв вантажівок у країні дійсно має скоротитися на 20%, що позначиться на третій за величиною економіці світу після США та Китаю.

 

Однак, на думку представників галузі, майбутній закон про понаднормову роботу швидше прирече їх на злидні і змусить відмовитися від професії, оскільки базова заробітна плата, що діє в професії, не дозволяє їм гідно жити.

Сектор продажу та логістики вже побоюється посилення нестачі водіїв. За оцінками, новий закон може завдати збитків у розмірі 70 млрд євро, якщо третина вантажів перестане доставлятися. Тим більше, що 98% із 62 тис. вантажних транспортних компаній у країні — це малий бізнес. На ринок також тисне жорстка конкуренція та високі ціни на пальне.

 

Опитування, проведене японським урядом, показало, що перевізники можуть перекладати на вартість своїх послуг лише 20% своїх збільшених витрат, що дуже ускладнює наймання нових співробітників для компенсації годин, які будуть скорочені з квітня наступного року.

Зіткнувшись із невдоволенням, прем'єр-міністр Японії у березні попросив свій кабінет підготувати до червня пропозиції щодо заходів «проти кризи 2024 року». Серед згаданих заходів є питання про смугу, довжиною понад 100 км між Токіо та Нагоєю, призначену для автономних вантажівок, а також про повітряний маршрут для дронів-доставників.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.