Коментуємо рішення європейських парламентаріїв продовжити Угоду між Україною та ЄС про автомобільні перевезення у новій редакції, президент Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі (ZMPD) Ян Бучек заявив, що захисні положення для гравців Європейського союзу набагато слабші, ніж очікувалося.
Він додав, що перевізники з інших європейських країн також відчують на собі наслідки української конкуренції, яка руйнує польську транспортну галузь. Держави-члени створили робочу групу для розробки типової форми для сторін щодо виявлення автоперевізників, які не дотримуються Угоди.
Видання зазначає, що спочатку ЄК передбачала певні зміни в Угоді, у тому числі, введення обов'язку мати документи, що підтверджують, що перевізник належним чином уповноважений здійснювати міжнародні перевезення, або введення захисних застережень у відповідь на дедалі більшу стурбованість деяких сусідніх країн у зв'язку з лібералізацією міжнародного транспорту. ринку між перевізниками ЄС та України. Наразі ж у Єврокомісії вважають, що за відсутності протипоказань Угода має бути автоматично продовжена на 6 місяців після 2025 року.