Завантаження...

Як залучити до роботи водіїв вантажівок покоління Z?

Як залучити до роботи водіїв вантажівок покоління Z?

Покоління Z – це міленіалі, носії цифрових технологій, покоління, яке прагне створити власний вплив у суспільстві та діловому світі. Для представників цього покоління дуже важливими є глобальні події, пов'язані з екологічними та соціальними проблемами.

У зв'язку з тим, що поступово трудовий резерв поповнюється працівниками Z, залучення та утримання кандидатів може бути складним завданням для роботодавців, особливо для транспортних компаній.

 

На думку Джеймісона Крейга, голови відділу зростання в Північній Америці сінгапурської компанії Quincus (платформи типу „програмне забезпечення як послуга” для логістики), водій вантажівки – це важка професія, і для багатьох працівників вона часто є останнім притулком, але використання технологій для залучення молодих співробітників, і це те, що може зробити майже будь-яка компанія.

Крейг сказав, що багато перевізників все ще використовують застарілі методи для таких речей, як оптимізація маршрутів, зв'язок і навіть оновлення інформації про час очікування в навантажувальних доках.

 

Міленіалі та покоління Z – „цифрові аборигени”

Хоча слово „міленіал” стало синонімом майже будь-якої молодої людини, дослідницький центр Pew визначає міленіалів як тих, хто народився в період з 1981 по 1996 рік. Будь-хто, хто народився з 1997 року, є частиною покоління Z.

У всьому світі налічується понад 2 мільярди людей у ​​віковій групі покоління Z. Вони становлять близько 30 відс. всього населення світу, і, за прогнозами, до 2025 року покоління Z становитиме близько 27 відс. робочої сили.

За словами Спенсера Баркоффа, співзасновника та президента Relay Payments (фінтех-компанія, що створює цифрову платіжну мережу для транспорту, логістики та ланцюжка постачання), працівники покоління Z є „цифровими аборигенами” (native), тому що вони виросли на мобільних технологіях.

„Як і в будь-якій іншій сфері діяльності, водії хочуть максимізувати рентабельність і часто йдуть із галузі через застарілі процеси, які призводять до втраченої вигоди або некерованих витрат. В результаті перевізники, які можуть усунути розчарування водіїв, мають реальну перевагу у наймі та утриманні талантів”, - сказав Баркофф.

 

Крейг звернув увагу, що автотранспортні компанії можуть вирішити проблему оптимізації маршруту, часу очікування та затримок, інвестуючи у програмне забезпечення для керування автопарком, а також такі технології, як відеореєстратори, датчики для причепів, технічне обслуговування рідин та тиск у шинах.

За словами Крейга, технології застосовуються до великих автопарків, невеликих автотранспортних компаній, а також до незалежних підрядників.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.