Покоління Z – це міленіалі, носії цифрових технологій, покоління, яке прагне створити власний вплив у суспільстві та діловому світі. Для представників цього покоління дуже важливими є глобальні події, пов'язані з екологічними та соціальними проблемами.
У зв'язку з тим, що поступово трудовий резерв поповнюється працівниками Z, залучення та утримання кандидатів може бути складним завданням для роботодавців, особливо для транспортних компаній.
На думку Джеймісона Крейга, голови відділу зростання в Північній Америці сінгапурської компанії Quincus (платформи типу „програмне забезпечення як послуга” для логістики), водій вантажівки – це важка професія, і для багатьох працівників вона часто є останнім притулком, але використання технологій для залучення молодих співробітників, і це те, що може зробити майже будь-яка компанія.
Крейг сказав, що багато перевізників все ще використовують застарілі методи для таких речей, як оптимізація маршрутів, зв'язок і навіть оновлення інформації про час очікування в навантажувальних доках.
Міленіалі та покоління Z – „цифрові аборигени”
Хоча слово „міленіал” стало синонімом майже будь-якої молодої людини, дослідницький центр Pew визначає міленіалів як тих, хто народився в період з 1981 по 1996 рік. Будь-хто, хто народився з 1997 року, є частиною покоління Z.
У всьому світі налічується понад 2 мільярди людей у віковій групі покоління Z. Вони становлять близько 30 відс. всього населення світу, і, за прогнозами, до 2025 року покоління Z становитиме близько 27 відс. робочої сили.
За словами Спенсера Баркоффа, співзасновника та президента Relay Payments (фінтех-компанія, що створює цифрову платіжну мережу для транспорту, логістики та ланцюжка постачання), працівники покоління Z є „цифровими аборигенами” (native), тому що вони виросли на мобільних технологіях.
„Як і в будь-якій іншій сфері діяльності, водії хочуть максимізувати рентабельність і часто йдуть із галузі через застарілі процеси, які призводять до втраченої вигоди або некерованих витрат. В результаті перевізники, які можуть усунути розчарування водіїв, мають реальну перевагу у наймі та утриманні талантів”, - сказав Баркофф.
Крейг звернув увагу, що автотранспортні компанії можуть вирішити проблему оптимізації маршруту, часу очікування та затримок, інвестуючи у програмне забезпечення для керування автопарком, а також такі технології, як відеореєстратори, датчики для причепів, технічне обслуговування рідин та тиск у шинах.
За словами Крейга, технології застосовуються до великих автопарків, невеликих автотранспортних компаній, а також до незалежних підрядників.