Окрім того, існує план розвитку ICD, у якому поставлена мета до 2050 року. Нещодавно у своїй промові про нього згадав прем’єр-міністр Чан Хонг Ха. За його словами, наявність більшої кількості ICD задовольнить імпортний та експортний попит, зменшить витрати на логістику, скоротить терміни зберігання вантажів у порту та поліпшить пропускну здатність портів.
План також передбачає, що до 2030 року ICD у В’єтнамських портах оброблятимуть 17,1 млн. TEU щорічно. Нинішній показник – 11,9 млн TEU. Однак і після збільшення потужності можна буде забезпечити реальний попит на зовнішній контейнерообіг лише на 25-35%. Отже, в’єтнамцям, як і раніше, доведеться покладатися також на портову інфраструктуру Китаю. Або ж потрібно суттєво збільшити обсяги інвестиції у логістичну інфраструктуру.