Зокрема, шведи презентують калькулятор порівняння TCO, за допомогою якого потенційні клієнти зможуть оцінити різницю загальних витратах на придбання та експлуатацію дизельних та електричних вантажівок. Також компанія має намір продемонструвати, як працюють нові електронні послуги в онлайн-сервісі Volvo Connect. Нарешті, фахівці розповідатимуть про останні новинки у сфері зарядної інфраструктури.
Автовиробник створив клієнтський портал Volvo Connect, щоб об’єднати на одному майданчику усі дані з телематики та різноманітних логістичних послугах, пов’язаних з автотранспортом. Розроблені так звані служби продуктивності, які, окрім іншого, допомагають у реальних умовах ефективніше використовувати заряд акумуляторів електричних вантажівок та збільшувати запас ходу машин. Сервіс Range & Route Service можна використовувати для планування оптимальних маршрутів та прогнозування автоперевезень у урахуванням усіх дорожніх умов. Причому, ці процедури можна здійснювати у режимі реального часу кількома кліками комп’ютерної миші.
Спеціальних додаток My Truck надає усім зацікавленим особам, у т.ч. й самим водіям, дані про стан автомобіля в реальному часі та дозволяє дистанційно керувати різними функціями. Наприклад, можна віддалено регулювати температуру у кабіні, перевіряти стан замка дверей або реагувати на повідомлення тривоги. Для цього необхідно лише мати з собою смартфон або планшет.
Нові послуги підвищення продуктивності значно спрощують управління автопарком для транспортних компаній, стверджують представники швецької компанії.
Джерело