Завантаження...

Volvo Trucks: система I-Save скоротила витрату палива на 18%

Volvo Trucks: система I-Save скоротила витрату палива на 18%

Незалежний німецький журнал Trucker провів випробування 32-тонного Volvo FH 460 із системою I-Save, який проїхав 343 км дорогами загального користування, включаючи різні автомагістралі, горбиста місцевість та регіональні дороги. Аналогічне випробування видання провело у 2018 році, до вистави шведським автовиробником пакету економії палива I-Save. Порівняльний аналіз показав, що оновлений флагман «продемонстрував вражаюче комбіноване зниження споживання дизельного палива та AdBlue на 18%, використовуючи в середньому всього 21,48 л/100км».

 

У компанії зазначили, що раніше автовиробники приділяли мало уваги витраті AdBlue. Проте за останній рік ситуація на ринку різко змінилася і вартість реагенту в деяких країнах зросла більш ніж у 2 рази. У новому тесті Volvo також вдалося утримати витрату AdBlue на низькому рівні - 6% витрат дизельного палива.

 

Незважаючи на те, що Volvo Trucks поставила собі за мету до 2030 року довести частку електричних вантажівок у загальносвітовому обсязі продажів вантажних автомобілів до 50%, моделі з дизельними двигунами, як і раніше, відіграватимуть важливу роль. Тому підвищення ефективності за рахунок нових досягнень I-Save в трансмісії є одним із важливих способів зробити свій внесок у зниження викидів вуглекислого газу. Двигун Turbo Compound також сертифікований для роботи на HVO100, відновлюваному дизельному паливі у вигляді гідрогенізованих олій, що значно знижує викиди CO2.

 

Тест Volvo FH 460 із системою I-Save проводив у Німеччині співробітник журналів Trucker та VerkehrsRundschau Ян Бургдорф. Загальна довжина маршруту, що використовується для випробувань вантажівок різних виробників, становить 343 км. Повна маса автопоїзда – 32 тонни. Задана швидкість на круїз-контролі – 85 км/год.

У 2018 році у тесті використовувався Volvo FH 460 Євро VI. Для випробувань 2022 взяли Volvo FH 460 Євро VI з I-Save 3-го покоління.

Середня швидкість:

- 2018 рік – 79,8 км/год;

- 2022 рік – 79,9 км/год.

Витрата палива з урахуванням AdBlue:

- 2018 рік – 26,15 л/100 км;

- 2022 рік – 21,48 л/100 км (витрата AdBlue – 6,2% від витрати дизельного палива).

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.