Завантаження...

Водневі вантажівки Hyundai вже у Швейцарії

Водневі вантажівки Hyundai вже у Швейцарії
Воднева вантажівка Hyundai H2 Xcient

Hyundai презентував клієнтам у Швейцарії перші 7 вантажних автомобілів, що працюють на водні від паливного елемента. Цього року він поставить 50 одиниць.


Прихильники цього двигуна стверджують, що водневі вантажівки для тривалих поїздок мають перевагу перед електричними, оскільки вони мають більший запас ходу і потребують менше часу зарядки, хоча їхня популярність та масове виробництво наразі низькі через високу ціну. Однак у січні дослідження McKinsey дійшло висновку, що після порівняння відносної ефективності джерел живлення та вартості експлуатації, зелені водневі вантажівки можуть відповідати вартості утримання дизельних автомобілів до 2030 року, пише Reuter.

 

У рамках угоди про партнерство зі швейцарськими компаніями Hyundai працює над створенням ланцюжка вартості, який охоплює виробництво водню за допомогою машин для електролізу води потужністю 2 МВт, що працюють від гідроелектростанцій, водневі зарядні станції, обслуговування та утримання вантажних автомобілів. Клієнти - включно з мережею супермаркетів Migros - орендуватимуть транспортні засоби у Hyundai Hydrogen Mobility (HHM) для перевезення вантажів по країні, де будується нова воднева інфраструктура (заплановано 100 водневих станцій).

 

Договори лізингу базуються на платі за користування, яка не вимагає початкових вкладень. Hyundai має намір поставити 1600 таких транспортних засобів на швейцарські дороги до 2025 року.

 

Його вантажівки H2 Xcient загальною загальною масою 19 тонн мають два паливні елементи Hyundai Nexeo загальною потужністю 190 кВт, підтримувані батареєю Akasol з ємністю 73,7 кВт-год та максимальною робочою напругою 661 вольт. За кабіною кожного автомобіля є 7 резервуарів з воднем високого тиску (350 бар) на 34,5 кг цього палива, що дає пробіг у 400 км (у майбутньому 1000 км), набагато більший, ніж у порівняних електромобілів. Наповнення резервуарів займає від 8 до 20 хвилин.

 

 

HHM була заснована минулого року Hyundai та швейцарським стартапом H2 Energy у рамках партнерства з Hydrospider, H2 Energy, виробником промислових газів Linde та швейцарською енергетичною компанією Alpiq. Корейці планують досягти щорічного виробництва 2000 одиниць у 2021 році. Xcient транспортних засобів на паливних елементах, оскільки попит на чистий транспорт зростає.

 

- Ми розглядаємо Швейцарію як полігон для випробування водневих паливних елементів на транспортуванні важких вантажів, - заявив віце-президент та керівник підрозділу комерційних автомобілів Hyundai Motor Company в Чеоллі. - Успішно поставивши перші вантажівки з паливною батареєю H2 Xcient, ми з гордістю оголошуємо план розвитку за межами Європи, включно з Північною Америкою та Китаєм, для яких ми підготуємо 3 водневі моделі. Ми досягли там великого прогресу, - сказав він. Для США Hyundai підготує вантажівки 6×4 і, за оцінками, ринок поглине 12000 таких транспортних засобів. Що стосується Європи, то наступними країнами будуть Австрія, Німеччина, Нідерланди та Норвегія. Hyundai прогнозує, що в 2030 році вона випустить 27000 водневих вантажівок.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.