Усе більше водіїв вантажівок гинуть внаслідок наїзду ззаду. Причиною таких аварій може бути постійний стрес, використання смартфонів під час їзди і невміле поводження з новітніми технологіями допомоги водієві.
Про це йдеться в матеріалі, опублікованому виданням eurotransport.de.
За підрахунками німецької організації «Hellwach mit 80 km/h», за останні сім місяців в Німеччині в результаті наїзду ззаду загинув 51 водій вантажівок. Для порівняння, за весь 2020 рік у аваріях такого типу загинуло 48 осіб - більше, ніж будь-коли раніше, незважаючи на різке, пов'язане з пандемією скорочення числа нещасних випадків зі смертельними наслідками.
Однією з причин збільшення смертності є значний перепад швидкості при зіткненні. Це відбувається, коли водій відволікається в невідповідний момент, наприклад, через сонливість. Багато водіїв потерпають від порушень сну у зв'язку з постійним стресом під час роботи. Також повідомляється про зростання проблеми з неуважністю водіїв вантажівок через використання телефонів за кермом.
Крім того, в організації звертають увагу на помилки при використанні новітніх транспортних засобів, що виникають в результаті людського фактора. Часто водії намагаються взяти керування автомобілем в останній момент, коли система автоматичного гальмування вже працює. Така реакція призводить до відключення екстреного гальма, що забирає цінні секунди і призводить до зниження гальмівного зусилля.
Показники за 2021 рік викликають занепокоєння, каже Конрад Фішер, голова асоціації «Hellwach mit 80 km/h». Для того щоб покласти край таким інцидентам, потрібні спільні зусилля фахівців з логістики, транспорту, промисловості й торгівлі, стверджують в організації. Слід доповнити навчання водіїв вантажівок знайомством з новітніми технологіями. Також йдеться про продовження боротьби з використанням смартфонів за кермом і про «заспокоєння» руху вантажівок. Це, серед іншого, передбачає зниження швидкості на автомагістралях до 80 км/год.
«Всі учасники ланцюжка поставок повинні бути зацікавлені в усуненні стресових факторів, які призводять до летального результату. Водії, філософія компанії яких побудована на упереджувальному і безпечному водінні, набагато краще бачать небезпеки і рідше потрапляють в аварії», - каже Конрад Фішер, голова асоціації «Hellwach mit 80 km/h».