Завантаження...

Водії вантажівок щораз частіше гинуть через ДТП наприкінці тягучки

Водії вантажівок щораз частіше гинуть через ДТП наприкінці тягучки

Усе більше водіїв вантажівок гинуть внаслідок наїзду ззаду. Причиною таких аварій може бути постійний стрес, використання смартфонів під час їзди і невміле поводження з новітніми технологіями допомоги водієві.

 

Про це йдеться в матеріалі, опублікованому виданням eurotransport.de.

 

За підрахунками німецької організації «Hellwach mit 80 km/h», за останні сім місяців в Німеччині в результаті наїзду ззаду загинув 51 водій вантажівок. Для порівняння, за весь 2020 рік у аваріях такого типу загинуло 48 осіб - більше, ніж будь-коли раніше, незважаючи на різке, пов'язане з пандемією скорочення числа нещасних випадків зі смертельними наслідками.

 

Однією з причин збільшення смертності є значний перепад швидкості при зіткненні. Це відбувається, коли водій відволікається в невідповідний момент, наприклад, через сонливість. Багато водіїв потерпають від порушень сну у зв'язку з постійним стресом під час роботи. Також повідомляється про зростання проблеми з неуважністю водіїв вантажівок через використання телефонів за кермом.

 

Крім того, в організації звертають увагу на помилки при використанні новітніх транспортних засобів, що виникають в результаті людського фактора. Часто водії намагаються взяти керування автомобілем в останній момент, коли система автоматичного гальмування вже працює. Така реакція призводить до відключення екстреного гальма, що забирає цінні секунди і призводить до зниження гальмівного зусилля.

 

Показники за 2021 рік викликають занепокоєння, каже Конрад Фішер, голова асоціації «Hellwach mit 80 km/h». Для того щоб покласти край таким інцидентам, потрібні спільні зусилля фахівців з логістики, транспорту, промисловості й торгівлі, стверджують в організації. Слід доповнити навчання водіїв вантажівок знайомством з новітніми технологіями. Також йдеться про продовження боротьби з використанням смартфонів за кермом і про «заспокоєння» руху вантажівок. Це, серед іншого, передбачає зниження швидкості на автомагістралях до 80 км/год.

 

«Всі учасники ланцюжка поставок повинні бути зацікавлені в усуненні стресових факторів, які призводять до летального результату. Водії, філософія компанії яких побудована на упереджувальному і безпечному водінні, набагато краще бачать небезпеки і рідше потрапляють в аварії», - каже Конрад Фішер, голова асоціації «Hellwach mit 80 km/h».


Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.