Завантаження...

Водії вантажівок самі грабували інші фури

Водії вантажівок самі грабували інші фури

Ночами грабували вантажівки своїх колег на автостоянках – декілька транспортних компаній заробляли гроші не тільки на перевезенні вантажів по Європі, але і на грабунку вантажів. Наразі слідчі проводять заходи проти міжнародної банди.


Нещодавно було видано двадцять ордерів на арешт членів злочинного угруповання в Румунії. Угруповання діяло з 2015 року і систематично викрадало товари з вантажівок, припаркованих у Німеччині та Франції.

 

Міжнародна група слідчих з Німеччини, Франції та Румунії виявила групу у румунському місті Бездід. Як повідомляє німецька газета «Der Spiegel», у містечку з населенням 4,5 тис. мешканців увагу органів привернула "кількість забезпечених водіїв вантажівок, що перевищує середній рівень". Слідчі провели обшук у 40 приміщеннях у Румунії, включаючи вілли та офіси кількох транспортних компаній, а також дев'ять приміщень у німецькому місті Гютерслох, де у "потрошителів тентів" були спільники.


Майкл Вілл, фахівець Європолу, повідомив Der Spiegel, що члени угруповання діяли лише вночі, між північчю та 4 годинами ранку. Водіїв вантажівок, які намагалися запобігти крадіжці, залякували чи застосовували до них насильство.

 

"У деяких випадках для паркування поруч із жертвою використовувалися спеціально підготовлені автомобілі з бічними отворами", - каже Майкл Вілл.

 

"Щоб водій вантажівки не зміг покликати на допомогу, використовувалися так звані глушилки радіосигналу", - додав фахівець Європолу у заяві для Der Spiegel.

 

Після обшуків у Бездіді слідчі виявили кілька коштовних предметів без документального підтвердження походження, включаючи радіоприлади, побутову техніку, навіть транспортні засоби.

 

Наразі всі члени угруповання перебувають під вартою, їм висунуто звинувачення у крадіжці. "В операції в Румунії брали участь французькі жандарми, німецькі поліцейські та співробітник Європолу", – повідомляє DIICOT, румунський слідчий підрозділ боротьби з організованою злочинністю та тероризмом.

 

Автобудинок як наглядовий пункт


На слід румунської банди служби потрапили у прикордонній смузі між Німеччиною та Нідерландами у 2015 році. На той час злодії використовували автобудинок, з якого вони спостерігали за вантажівками на автостоянці на німецькій дорозі A30. Тоді вони взяли з собою тільки частину вантажу.

 

"Іноді це були ноутбуки за 10 000 євро, три піддони з бритвами Gillette, 170 пар кросівок", - повідомляє Der Spiegel.

 

Хоча частина угруповання була заарештована після розслідування, проведеного Європолом та французькою жандармерією, кілька членів банди відбулися лише умовним засудженням. Тому діяльність групи не припинилася, і злодіям сподобалася автостоянка Хольстерфельд на німецькій A30. Лише у 2019 році поліція зареєструвала там 115 порізаних тентів, а у 2020 році – вже 124. "Під час однієї операції румуни вкрали 200 плоских телевізорів вартістю 200 тис. євро, іншого разу це був коньяк за 100 тис. євро", – повідомляє Der Spiegel.

 

Масштаби крадіжок зростають

 

За оцінками страхових компаній у восьми найбільш потерпілих країнах ЄС, збитки, завдані "тентовими потрошителями", склали у 2019 році понад 75 мільйонів євро. Натомість оцінки TAPA (Technology Asset Protections Association – Асоціації захисту технологічних активів) показують, що крадіжки вантажів у 2020 році в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) призвели до збитків у розмірі 170 млн євро.

 

Лише у Німеччині минулий рік став рекордним за кількістю крадіжок вантажів із вантажівок. Найчастіше здобиччю злодіїв були товари, що їх перевозили напівпричепи з розсувним тентом.

 

Схема дій злочинців аналогічна – банди підстерігають жертви на автостоянках, на яких далекобійники проводять тривалішу перерву. Вони швидко перевіряють, чи у напівпричепі є товар, який легко продати. Якщо це так, то швидко спорожняють його та тікають із місця злочину. Сьогодні здобиччю злочинців стають не лише електронні продукти та цигарки, але практично всі вантажі.

 

Нільс Беук, керуючий директор Федеральної асоціації експедиції та логістики (DSLV), нещодавно підкреслив, що тільки в Німеччині крадіжки завдають збитків у розмірі 1,3 мільярда євро на рік. За даними DSLV, минулого року у Німеччині було зареєстровано близько 25 тис. випадків. Якщо додати до цього незареєстровані випадки крадіжки, то ця цифра може бути ще більшою. За оцінками Європейського Союзу, із вантажівок щороку зникають товари на суму 8,2 млрд євро.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.