Завантаження...

Водії-професіонали дедалі частіше стають учасниками ДТП

Водії-професіонали дедалі частіше стають учасниками ДТП

Середній пробіг професійних водіїв між зіткненнями знижується. Таким чином, далекобійники все частіше стають учасниками ДТП.

 

Компанія Geotab провела дослідження, промоніторивши ситуацію в 15 країнах у Європі (Франція, Німеччина, Італія, Португалія, Іспанія та Великобританія), Африці, Північній Америці та Південній Америці. Метою звіту було визначити, як часто професійні водії беруть участь у дорожньо-транспортних пригодах.

 

Для цього було проаналізовано записи експлуатації понад 1 мільйона транспортних засобів, включаючи вантажівки, вантажні фургони та таксі. У доповіді розглядають і серйозні аварії, і легкі зіткнення. У звіті висвітлено зіткнення, що сталися з вини будь-якої сторони – як професійних водіїв, так і інших учасників дорожнього руху.

 

Загальні висновки звіту полягають у тому, що середній пробіг професійних водіїв між зіткненнями знижується. У 2022 році одна ДТП відбувалася в середньому на відстані 1,7 млн ​​км. Однак у 2023 році середній показник був на 17,5% нижчим, склавши 1,54 млн км на одну подію.

 

Особливо значно погіршилася ситуація у Німеччині. У 2022 році місцеві професійні водії мали одне зіткнення в середньому на 1,8 млн км.в. Однак у 2023 році дані німецьких компаній показали одне зіткнення в середньому на 1,3 млн. км. Так, частота влучень у ДТП там зросла більш ніж на 27%. У Великій Британії помічено зростання на 19% і в США на 12%.

 

Щоправда, така тенденція не є тотальною по країнах. У трьох із п'ятнадцяти досліджених країн, навпаки, зафіксовано значне зниження участі професійних водіїв у аваріях. Йдеться про південні країни, де зазвичай було більше хаосу на дорогах. У Бразилії частота ДТП за участю професійних водіїв знизилася на 4%, в Італії – на 5,25% та в Іспанії на 5,7%. Автори звіту пов'язують ці результати із загальним покращенням безпеки дорожнього руху в цих країнах, у тому числі за рахунок посилення правил та підвищення активності інспекційних служб.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.