Завантаження...

Водії можуть підзаробити на створенні електронних карт для вантажівок

Водії можуть підзаробити на створенні електронних карт для вантажівок
Фото Jim Allen/FreightWave

Краудсорсинговий картографічний стартап Hivemapper, що працює в більш ніж 80 країнах, недавно оголосив, що, починаючи з 2021 року, розширить свою модель збирання даних (наразі сфокусовану лише на аерофотознімках), включивши наземні дані, отримані за допомогою легкових і вантажних автомобілів. Особи, які беруть участь у збиранні інформації, отримають грошову винагороду.

 

Компанія, штаб-квартира якої розташована в Сан-Франциско, запропонує OpenDashCam, щоб автопарки і звичайні водії могли пасивно збирати дані під час водіння і заробляти додаткові гроші.


«У транспортних і логістичних секторах є дві можливості. По-перше, транспортні компанії і комерційні автопарки можуть брати участь як збирачі, використовуючи відеореєстратори для збору даних, які надходять в мережу Hivemapper. По-друге, водії можуть бути споживачами карт, які постійно оновлюються і розширюються. Поряд з даними Hivemapper пропонує інструменти та аналітику, а для водіїв це може означати розрахунок ухилу пагорба, визначення правил дорожнього руху в даному місті та розрахунок висоти навантажувальних доків. Тепер ви можете мати все це в своєму розпорядженні, всю візуалізацію, всю аналітику, щоб дуже швидко зрозуміти, як виглядає дорожня мережа по маршруту і як виглядають ваші місця доставки. Інформація є тривимірною, тому ви отримуєте чітке уявлення про те, що відбувається», - Аріель Сейдман, засновник і генеральний директор Hivemapper.


За важливі місця, відомі як «золоті плитки» (площею приблизно 1/3 квадратного кілометра) компанія пропонує $ 2 за «плитку». «Срібна плитка» принесе дохід у 50 центів кожна.


Сейдман представляє Hivemapper як альтернативу великим технологічним гігантам, таким як Google і Apple Maps.

 

Складання маршруту може бути проблемою для автопарків та водіїв вантажівок, особливо початківців, які не знають місцевості і стикаються із застарілими або неповними картами.

 

За заявою генерального директора технічної платформи для водіїв вантажівок SmartHop Гільєрмо Гарсії, карти від Google, Apple і Waze не оптимізовані для маршрутизації вантажівок оскільки вони не враховують такі проблеми, наприклад, як низька висота об'єктів над дорогою. Як наслідок, більшість водіїв вважають за краще використовувати інструменти картографії, розроблені для транспортної галузі, такі як PC Miler і SmartTruckRoute, які використовують загальнодоступні і службові дані, включаючи відгуки водіїв.

 

Компанія Trucker Path, відома своїм програмним забезпеченням для планування поїздок, надає водіям інформацію про розташування зупинок для вантажівок, парковок і багато іншого. Крім того, є нові функції навігації, зокрема функції оптимізації витрати палива.

 

Картографічна мережа Hivemapper, запущена шість років тому, крім транспортного сектора, ланцюжка поставок і логістики орієнтована на клієнтів у галузях, які покладаються на моніторинг та виявлення змін. До них належать:

силові відомства;
міське планування;
комунальні послуги;
страхування.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.