Звіт Європейської федерації транспортних робітників (ETF) показує, що робота водіїв у міжнародних перевезеннях надзвичайно виснажлива як фізично, так і психічно. 80% з 2800 респондентів визнали, що у них немає умов для повноцінного відпочинку, їм бракує сну і мучить постійна втома. ETF попереджає, що вони потенційно можуть становити серйозний ризик на дорогах.
Звіт ETF базується на даних опитування, проведеного бельгійською федерацією. Повна версія звіту буде опублікована в червні 2021 року. Після року роботи та шести місяців до закінчення проекту, ETF вирішив оприлюднити деякі цифри, які викликають занепокоєння.
Автотрейдери визнають, що в Європі купують все кращі та краще обладнані вантажівки. - Перевізники інвестують у рухомий склад та сучасні рішення, що покращують комфорт водіння, такі як активний круїз-контроль або збільшені кабіни. Однак зусиль перевізників не завжди вистачає. Інфраструктура дуже часто виходить з ладу, каже експерт GBox, Томаш Чиж, група Інело.
Зокрема, нині гостро бракує паркувальних місць поблизу місць вивантаження чи завантаження, а також на дорогах . Вирушаючи ввечері на стоянки, водії не можуть знайти вільного місця, і ця проблема зростає в Європі. - Водії повинні шукати відповідне місце для паркування та їхати до наступної стоянки за маршрутом, що може призвести до перевищення робочого часу. Після того, як вантажівка припаркована, нерідкі випадки, коли водій лягає спати і прокидається для розвантаження через 2-3 години, - описує експерт.
Більшість водіїв, опитаних ETF, визнають, що їх не перевіряли навіть по кілька років. За даними ETF, проблема стосується всього Європейського Союзу.
Добра ж новина полягає в тому, що тривожні дані ETF щодо ризику аварій не підтверджуються європейською статистикою, яка свідчить про постійне зменшення кількості ДТП, спричинених водіями вантажівок.