За заявою представника Асоціації міжнародних автомобільних перевізників (ZMPD) Підкарпатського регіону Анджея Кучі, війна війною, а працювати треба. В Україні знову запустилися підприємства, а отже, почав зростати попит на транспорт. Вантажівками почали возити «зерно, деревину та пелети, проте контроль на кордонах жорсткий, тож поїздка не гладка».
У свою чергу керуючий директор Sobanscy Transport Гжегож Собанські заявив, що незважаючи на покращення ситуації, високі ставки на перевезення в Україну залишилися. Це з тим, «що цей вид транспорту пов'язані з ризиком і складний у створенні».
Але як виявилося, страховики виявляють гнучкість у відносинах із транспортними компаніями. Як розповів директор з розвитку бізнесу MAK Ubezpieczenia Міхал Парол, його страхова фірма займається проблемним українським напрямком із самого початку агресії РФ. Він заявив, що досі не розроблено системного підходу, проте для кожного конкретного випадку підбирається оптимальне рішення.
Головний спеціаліст із транспортного страхування Wiener TU SA Vienna Insurance Group Павло Німець заявив, що насправді реальна проблема лише одна – реальний розмір збитків.
Українська влада також послаблює обмеження для водіїв, які мають призовний вік. В результаті трафік на прикордонних терміналах дуже щільний.
З ним згоден і голова ZMPD Підкарпатського регіону, який спостерігає багато іноземних вантажівок, які везуть зерно до Польщі з України.