Німеччина, головуючи в органах ЄС, нещодавно тихо зняла з порядку денного пропозицію щодо використання євровіньєток. Однак виробники вантажівок Scania та Volvo, а також деякі екологічні організації вимагають відновити цей вид зборів.
Міністерство транспорту Німеччини підтвердило, що план створення нової євровіньєтки був вилучений з порядку денного органів влади ЄС, які каратимуть перевізників за використання транспортних засобів з великими викидами шкідливих газів та заохочуватимуть придбання екологічно чистіших автомобілів.
Рішення виникло через побоювання щодо додаткових витрат на діяльність компаній у важкі часи, заявили у Німеччині. Однак фахівці не заперечують, що воно позбавляє стимулу транспортні компанії модернізувати свої автопарки. Звісно, якщо ця історія затягнеться, постраждають виробники сучасних машин.
Як повідомляє Reuter, коливання та невизначеність у цьому питанні не дозволили розглянути його 28 вересня на засіданні Ради міністрів транспорту ЄС під головуванням Німеччини. У результаті вищеназвані виробники та екологи скерували офіційного листа, у якому стверджують, що реформа Eurowineta «є вирішальним інструментом для інвестицій виробників транспортних засобів та перевізників вантажів», метою якої є досягти низького або нульового рівня шкідливих викидів на транспорті.
Нагадаємо, що спочатку передбачалося, що за єдиними правилами ЄС, більшість яких містяться у прийнятому пакеті мобільності, оплата за проїзд європейськими дорогами залежатиме не тільки від пройденої відстані, але й від класифікації автомобіля за чистотою вихлопних газів.