Завантаження...

Виробники причепів переходять на моделі, безпечніші для легковиків

Виробники причепів переходять на моделі, безпечніші для легковиків

Як повідомляє Krone, причепи з новою структурою задньої балки будуть послідовно продаватися, починаючи з цього місяця. Запровадження нового захисту від підлету ззаду є відповіддю на оновлення Директиви ЄС UN / ECE-R 58 ES 03, яка набере чинності для всіх виробників комерційних автомобілів у Європі з 1 вересня 2021 року.

 

Дослідження аварій GIDAS (German In-Depth Accident Study) свідчить, що 60% усіх зіткнень легкових автомобілів із задньою частиною причепів є смертельними. Щоб виконати нові вимоги, Krone розробила нове покоління заднього захисту від підльоту. Основною метою роботи було зменшення кількості смертельних аварій та серйозних травм.

 

Нова директива ЄС вимагає подвоєння поглинання сили удару, довших плечей балки та зменшення відстані від дорожнього покриття з 550 мм до 450 мм.

 

Щоб задовольнити ці вимоги, дизайнери Krone не тільки застосували високоміцну сталь, але й повністю переробили компоненти заднього захисту від підлету. Розроблена модульна система, доступна для серій Profi Liner, Mega Liner, Cool Liner та Dry Liner, а також для причепів Load Carrier. Модулі легко адаптуються завдяки використанню болтових з'єднань замість зварних.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.