Завантаження...

Виробники комплектуючих для вантажівок презентують нове електричне обладнання та компоненти

Виробники комплектуючих для вантажівок презентують нове електричне обладнання та компоненти

Thermo King та BPW об'єднали свої дослідження для розробки нової технології AxlePower із віссю ePower від BPW. Новинка перетворює енергію, яку причіп зазвичай втрачає під час транспортування, у чисту, стійку електроенергію для холодильних установок. Незвичайним рішенням у новій розробці є використання однієї осі двох генераторів.

 

Завдяки безшумній роботі та відсутності викидів CO2 холодильною установкою при роботі від акумуляторів ця технологія дозволяє транспортним компаніям без проблем здійснювати доставку до центру міста, і навіть до зони наднизького рівня викидів.

 

Ключем до беземісійного рефрижераторного транспорту є вбудований у вісь генератор, розроблений BPW із власним програмним забезпеченням. Система виробляє енергію у причепі під час руху та при гальмуванні, яка використовується для роботи гібридних або повністю електричних холодильних агрегатів: кінетична енергія не втрачається, а використовується ефективно. Залежно від комплектації, перевізник зможе заощадити до 4 тис. літрів дизельного палива на рік під час експлуатації причепа з холодильною установкою. Рішення Thermo King AxlePower зберігає генеровану енергію у високовольтній батареї та використовує її для роботи холодильної установки, що дозволяє системі забезпечувати повністю електричне охолодження причепа з низьким або нульовим рівнем викидів та автономне охолодження. Залежно від розміру батареї та цільового значення акумуляторна батарея забезпечує в середньому до п'яти годин автономної роботи холодильного агрегату під час стоянки.

 

Завдяки використанню двох генераторів виробляється вдвічі більше енергії, і водночас створюється резервна система для надійного забезпечення холодового ланцюга. Таким чином, акумуляторна система завжди отримує достатню потужність у всіх дорожніх ситуаціях та сценаріях застосування.

 

Нову розробку презентувала компанія Schmitz Cargobull. Виробник, перший у Європі, отримав схвалення Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (Kraftfahrtbundesamt) на причіп-рефрижератор S.KOe Cool з електричною віссю. Попередні випробування, проведені TÜV Rheinland, показали, що S.KOe Cool відповідає всім законодавчим вимогам Європейського союзу з безпеки, охорони навколишнього середовища та виробництва.

 

Ще одна новинка для ринку вантажних транспортних засобів – серійне виробництво електричних осей, яке найближчим часом запускає компанія ZF.

ZF хоче запропонувати своєрідну модульну систему для комерційного транспорту. Основна увага приділяється CeTrax 2, з повністю електричним центральним приводом та електродвигуном, прифланцованим у версії Dual. Нововведення є основою нового мосту, який вже представлений на ринку: AxTrax 2 заснований на центральному приводі, який був мінімально модифікований і оснащений підвіскою коліс.

 

Ціль ZF полягає в тому, щоб запропонувати максимально гнучку систему для різних груп клієнтів. Згідно з заявою ZF, AxTrax 2 сумісний із системами гальмування, ADAS та автоматизованими системами водіння. За словами виробника, інтеграція до системи телематики можлива через CAN-шину. Усі електроприводи або мости також повинні працювати як з акумуляторними, так і вантажними автомобілями, що працюють на паливних елементах.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.