Компанія Schmitz Cargobull буде оснащувати тентовані напівпричепи системою Cargobull Telematics в стандартній комплектації.
Інформацію про це компанія Schmitz Cargobull AG опублікувала на своєму офіційному сайті.
У рамках цифровізації логістичних процесів виробник Schmitz Cargobull оголосив, що відтепер оснащуватиме всі тентовані на заводі телематичним рішенням. Система, що отримала назву Trailerconnect CTU, спеціально розроблена для напівпричепів тентів S.CS і призначена для використання при транспортуванні генеральних і сухих вантажів. Таким чином це рішення також підходить для використання з моделями напівпричепів S.KO Express.
Дані, зібрані датчиками, передаються по безпечному каналу за допомогою «One Single-Gateway» (Єдиного шлюзу). Потім цю інформацію можна переглянути і оцінити на порталі Trailerconnect. Крім того, Schmitz Cargobull тепер інтегрує всі дані з парку трейлерів на порталі Trailerconnect, навіть якщо дані надходять не з його власного обладнання. За заявою виробника, мета полягає в тому, щоб уникнути прогалин в даних і процесах. Зрештою, в інтересах клієнта, щоб усі консолідовані дані та повідомлення були представлені на одній платформі.
Також компанія презентувала новий Trailerconnect Tire Manager. Цей додаток системи контролю тиску в шинах використовується при заміні коліс і датчиків. За інформацією Schmitz Cargobull, тепер датчики можна налаштувати всього за кілька кліків мишкою після заміни шин. Перевагою такого рішення є відсутність потреби звертатися до сервісного партнера. Як наслідок - істотне скорочення простоїв. Все, що потрібно для цієї операції - це ПК, смартфон або планшет. Дані коректно відображаються на порталі Trailerconnect відразу після зміни шин.
До речі, наприкінці жовтня лідери європейського ринку напівпричепів - Cargobull Telematics і Krone Telematics - відкрили один для одного свої стандартизовані інтерфейси, щоб зробити зручнішим використання причепів обох виробників транспортними компаніями.