Схоже, деякі найзатятіші противники Пакету мобільності (ПМ) і нових правил роботи транспортного сектора зі Східної Європи починають дійти висновку, що боротися зі змінами безперспективно і вельми збитково. Транспортники та влада Литви поряд із колегами з Польщі та низки східноєвропейських країн завжди були активними борцями проти низки положень ПМ, який, на їхню думку, був пролобійований конкурентами із Західної Європи та носить дискримінаційний характер стосовно них. І ось на тлі вкрай негативного ставлення до ряду нових правил, на сайті «Linava» віце-президент асоціації Вітас Бучинскас розміщує відкритий лист, у якому пропонує прийняти Пакет мобільності та працювати в нових умовах.
Віце-президент «Linava» проаналізував ситуацію зі штрафами, які отримують литовські перевізники за порушення деяких положень Пакету мобільності, та можливі наслідки для транспортних компаній.
Функціонер спрогнозував вимушену міграцію литовських перевізників та створення ними філій/дочірніх підприємств у країнах Західної Європи під впливом вимог Пакету мобільності та деяких законів Литви.
Віце-президент «Linava» вкотре розкритикував систему квот, яка існує в Литві, і заявив, що якщо з Пакетом мобільності держава нічого не може вдіяти, то проблему дефіциту водіїв вантажівок можна без проблем вирішити на законодавчому рівні країни.
Підбиваючи підсумки, віце-президент «Linava» заявив, що 2023 точно не буде легким.