14 липня HelmUK опублікувала звіт, в якому викладено висновки щодо перспектив технології Platooning. П'ятирічні випробування, які обійшлися в 8 млн фунтів стерлінгів, проходили на автомагістралях M5 та M6 між Ейвонмутом (передмістя Брістоля) та містом Стаффорд. Протягом 58 днів три фури DAF, обладнані системами бездротового зв'язку та автоматичного супроводу з мінімальним часом реагування від 0,5 до 1 секунди, проїхали загалом 19 тис. км. Примітно, що британці проводили тестування за умов реальної експлуатації на трасах із жвавим трафіком. Щоб не наражати на небезпеку водіїв, що беруть участь у випробуваннях, вантажівки мали різний вантаж. Перша фура була завантажена 22 тоннами баласту, друга – 9 тоннами, а третя рухалася взагалі порожньою. Таким чином випробувачі досягли максимального скорочення гальмівного шляху другої та третьої машин.
Загалом результати тестування виявились невтішними для технології Platooning, розробники якої завжди стверджували, що вона дозволить суттєво скоротити витрати палива. В умовах реальної траси між вантажівками регулярно вклинювалися інші автомобілі, тим самим порушуючи цілісність «взводу». В результаті мінімально допустимий розрахунковий інтервал між фурами зберігався лише 53,5% випробувального часу. Це значно зменшило паливний зиск, а також вимагало підвищеної уваги з боку водіїв.
З вищевикладеної проблеми випливає наступний недолік технології. Після поділу «взводу», відстаючі вантажівки повинні наздоганяти машини, що йдуть попереду. Це вимагало збільшення швидкості та ще більше знижувало паливну економічність.
За розрахунками випробувачів, два вищевикладені негативні фактори зводять практично нанівець усі переваги технології та дозволяють збільшити економію палива приблизно на 0,5%. Водночас було підраховано, що навіть якщо змінити дорожню інфраструктуру таким чином, щоб запобігти поділу вантажівок «взводу» іншими машинами, максимальний нащадок економії палива становитиме лише 4%. Для порівняння, в ідеальних умовах на закритому треку було досягнуто економії палива на рівні 7%. Враховуючи отримані результати, британський проект був визнаний безперспективним, а його продовження є недоцільним.
Однак не все так сумно, як на перший погляд. Дослідники відзначили і сильні сторони технології Platooning, які можна використати надалі для розвитку систем автоматизації водіння, створення ще більш надійних радарів та розширення діапазону зв'язку між транспортними засобами.