У Міністерстві транспорту підтвердили, що жодного продовження перехідного періоду не буде, адже усі, хто зайнятий на транспорті, мали достатньо часу, щоб адаптуватися до нових умов.
За словами експертів, більше від інших постраждають ті, хто займається комбінованими та вантажними перевезеннями у Великій Британії. Мінімальні штрафи за порушення тут становлять 300 фунтів стерлінгів, але можуть накласти санкції на транспорту компанію та примусити заплатити частину від обороту.
Автомобілі, які в’їжджають до Великої Британії з країн ЄС, зможуть здійснити мінімум два каботажні перевезення протягом 7 діб. Але навіть цього не дозволяють нові правила, якщо машина в’їхала на острови порожньою. Таке буває, коли ви перевозите вантаж з континентальної частини ЄС до Ірландії, а повертаєтеся додому, перетинаючи територію Великої Британії, пояснюють експерти. Тепер ці автомобілі не зможуть підзаробити на попутному вантажі.
Також британські правила обмежують певні мультимодальні перевезення і забороняють європейським компаніям забирати вантаж, призначений для третіх країн, наприклад, для Туреччини чи Швейцарії. Досі це було можливо на основі ліцензії Співтовариства. Тепер необхідно буде мати дозвіл, виданий Європейською конференцією міністрів транспорту (ЄКМТ).
Нарешті, британці жорсткіше боротимуться з перевезеннями нелегальних мігрантів. Штрафи становлять до 10 000 фунтів стерлінгів за кожного виявленого мігранта без документів і 6 000 фунтів стерлінгів, якщо виявилося, що транспортний засіб захищено неналежним чином від несанкціонованого проникнення, хоч жодних нелегальних мігрантів у ньому не виявлено.