За даними, оприлюдненими VDA, основні міжнародні ринки важких комерційних автомобілів (масою понад 6 тонн) у 2022 році розвивалися нерівномірно. У той час як Європа (ЄС, ЄАВТ та Великобританія), США та Індія змогли продовжити відновлення, Китай та Бразилія показали значне зниження минулого року. Враховуючи високий попит, що зберігається, і незадоволений відкладений попит, у 2022 році також можна було б очікувати більшого зростання на деяких ринках важких комерційних автомобілів. Однак збої в ланцюжках поставок, що продовжуються, а також різні макроекономічні зміни, призвели до того, що потенціал відновлення не був повністю реалізований на всіх ринках.
У Європі (ЄС, ЄАВТ та Великобританія) продаж важких комерційних автомобілів зріс на 5% у річному обчисленні і становив близько 335 800 транспортних засобів (МС). Із п'яти найбільших європейських ринків позитивні темпи зростання продемонстрували:
- Великобританія – 40 200 ТЗ (+8%);
- Польща – 33 200 ТЗ (+6%);
- Італія – 24 700 ТЗ (+1%).
Французький ринок залишився на рівні 2021 року з показником 43 600 ТС. Ринок Німеччини продемонстрував падіння на 2% з реєстрацією 71 300 ТЗ, проте, як і раніше, залишається найбільшим у Європі.
Торік ринок США продовжив відновлення, хоч його темпи і знизилися. Загалом 2022 року ринок комерційних автомобілів США збільшився на 3% порівняно з 2021 роком. Це відповідає обсягу продажу 476 000 ТС. Позитивне зростання обумовлено сегментом великовантажних автомобілів (клас 8/більше 15 тонн), який показав значне зростання порівняно з попереднім роком (+15%). На сегмент великовантажних автомобілів припало 53% нових реєстрацій на ринку важких комерційних автомобілів у США. Продажі в сегменті середньої вантажопідйомності (вагові категорії 4-7/від 6,3 до 15 тонн), навпаки, впали на 7% порівняно з 2021 роком. У 2022 році ринок важких комерційних автомобілів США в цілому був на 10% нижчим за докризовий рівень 2019 року.
У 2022 році Індія змогла значно збільшити продаж важких комерційних автомобілів порівняно з попереднім роком, показавши зростання на 42%. Усього було продано 322 900 ТЗ. Таким чином, торік індійський ринок комерційних автомобілів знову перевищив рівень до коронавірусу (+24% порівняно з 2019 роком).
Після значного відновлення у 2021 році на бразильському ринку важких комерційних автомобілів минулого року зареєстровано спад. Загалом у 2022 році було продано близько 119 100 важких комерційних автомобілів, що на 2% менше, ніж роком раніше. Тенденція до зниження була обумовлена зниженням продажів у сегменті середньотоннажних вантажів (від 6 до 15 тонн), де спад склав 11%. Сегмент великовантажних автомобілів (понад 15 тонн) залишався без змін.