Головний операційний директор Hellmann Worldwide Logistics Airfreight Ян Клейне-Ластхус нагадує, що авіаперевізники посіли домінуючу позицію у ставленні до своїх клієнтів одразу ж, як почали відчуватися наслідки пандемії COVID-19. Однак зараз ситуація діаметрально протилежна.
Ставки сильно впали. Якщо у вас довгостроковий контракт, підписаний за часів вищих цін, варто домагатися його перегляду. Якщо договір ви складаєте саме зараз, краще зафіксуйте тарифи на нинішньому рівні принаймні на 6 місяців, а краще – на рік.
Також експерт зазначив, що найбільше бажаючих підписувати зараз довгострокові контракти серед представників автомобільної та фармацевтичної галузей. Вони також йдуть на компроміси. Наприклад, коли погоджуються на плаваючі тарифи, які залежатимуть від коливань цін на паливо.
«Існують обмежені ризики з точки зору доступу до потужностей, тому настав час для вантажовідправників працювати над посиленням надійності свого ланцюжка постачання», – сказав Клейне-Ластхус.