Аналогічна ситуація із авіа доставкою - усі цивільні перевезення в Україні призупинені, а частина аеропортів знищена окупантами.
За даними групи логістичних компаній ZAMMLER, логістика в Україні змінилася кардинально. Практично зупинилося доправлення комерційних товарів, перевозяться, в основному, гуманітарні та військові вантажі. Наразі гостро бракує водіїв - вони або в ЗСУ чи в теробороні, частина не ризикує рушати у «гарячі точки». Також, якщо відправник товару - волонтерська організація, не завжди мають змогу компенсувати паливо, в свою чергу, не усі перевізники можуть брати ці витрати на себе.
Наразі для доставки гуманітарних вантажів з-за кордону до України діє спрощена процедура. Порядок перевезення гуманітарних вантажів регулюють дві постанови Кабінету міністрів. Одна визначає, які вантажі є гуманітарними (на окремі з них - транспортні засоби, паливо, будівельні матеріали, хімічні матеріали - потрібен дозвіл голови ОВА у тій області, де перетинається кордон). І також діє спрощена система перевезення гуманітарних вантажів декларативним методом. Тобто будь-яка громадська організація чи волонтери, які можуть ввозити гуманітарний вантаж, заповнюють на кордоні спеціальну декларацію і перевозять вантаж без сплати мита чи ПДВ.
Водіям призовного віку дозволили виїжджати до ЄС під гарантії фірми-працедавця. Але кожен мусить заповнити так звану форму 18-60 для реєстрації. Таким чином можна здійснювати комерційні та гуманітарні рейси. Грузія, Болгарія та Румунія - підтвердили готовність пропустити без дозволів українські транспортні засоби, але водії мають надати інформацію про назву автомобільного перевізника та номери транспортного засобу. Бездозвільний режим для перевізників гуманітарної допомоги вже також запровадили Австрія, Естонія, Литва, Латвія, Словаччина, Польща та Німеччина. А Угорщина скасувала плату за користування своїми дорогами, якщо водій везе до України гуманітарний вантаж.