Завантаження...

В Євросоюзі прогнозують стрімке зростання попиту на послуги фулфілменту

В Євросоюзі прогнозують стрімке зростання попиту на послуги фулфілменту

За оцінками аналітиків, на кожний мільярд євро, витрачений у сегменті роздрібної інтернет-торгівлі, додатково знадобиться 24 тис. кв. метрів складської площі безпосередньо у містах.

 

На семи найбільших ринках електронної комерції континентальної Європи – у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Нідерландах, Швеції та Польщі – у 2021 році вартість роздрібних онлайн-продажів склала приблизно 293 мільярди євро. Але до 2026 року очікується зростання на 48% у даному сегменті. Тож лише для останньої милі знадобиться додатково 3,5 млн кв. метрів складів.

 

Експерти закликають не зважати на нинішнє деяке уповільнення у зростанні електронної комерції, оскільки воно зумовлене кількома об’єктивними факторами. За словами фахівців, це не стане тривалою тенденцією. Просто зараз, коли пандемія коронавірусу відступає, а обмеження у секторі реальної офлайн-торгівлі знімають, споживачі повертаються до звичайних магазинів. Інтернет-бізнес усе ще зростає, але не такими високими темпами, як тоді, коли він виявився рятівним колом для споживчого ринку багатьох країн. 

 

Надалі ж, за даними аналітиків агенції Knight franc, найшвидше зростання роздрібних онлайн-продажів в Європі очікується в Польщі на рівні 18,7% щороку до 2026 р. Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, Нідерланди та Швеція також не відставатимуть. Зазначимо, що за останні роки середня динаміка оцінюється на рівні 15,6%.

 

У ситуації, що складається на Європейському ринку, варто очікувати, передусім, зростання попиту компаній на послуги логістичного фулфілменту, що буде зумовлене стрімким збільшенням продажів через маркет-плейси, вважають експерти. Адже це послуга, яка полягає в організації всього або значної частини процесу виконання замовлення, починаючи від його пакування, відправлення до доставки замовнику за допомогою кур’єрської компанії. Це особливо вигідне рішення для невеликих магазинів, які не мають своєї логістичної інфраструктури. При цьому фахівці зазначили, що фулфілмент-оператори завжди будуть більш ефективні за найталановитіших онлайн-рітейлерів, які могли б вирішити будувати свою логістику з нуля власними силами. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.