Завантаження...

В Європі великий скандал через шахрайство з товарами

В Європі великий скандал через шахрайство з товарами

Це шахрайство у великих масштабах процвітає вже кілька місяців. Від нього потерпіла ціла група західно- і східноєвропейських компаній. Хоча схема злодійства тривіальна...

 

Велика, визнана компанія звертається до виробника продукції... За неофіційною інформацією, йдеться про французькі компанії Cora, Le Clerc i Carrefour. Насправді ж це фейк. Лист злочинця написаний на підробленому бланку з посиланнями, які ведуть на оригінальний веб-сайт компанії.

 

Злочинці виглядають правдоподібно...


Ошукані підприємці зазначають, що злодій поводиться як торговець: він не вибирає з каталогу, що попадеться, а замовляє в розумному асортименті та кількості, а крім того, торгується. - Переговори тривали місяць і нічого не викликало наших підозр. Все пройшло згідно з процедурою, - розповідає один із ошуканих підприємців.

 

Злочинець поставив умову, що товар повинен бути доставлений до Лондона. - Ми просили передоплати, але вони відповіли, що така велика корпорація не надає передоплату. Ми страхуємо всі наші комерційні операції, і в цьому випадку я отримав страховку за 5 хвилин, тому що з іншого боку була велика компанія з Франції. Для мене транзакція також була надійною, - підкреслює президент компанії.


Він пояснює, що врятувався, бо запізнився з доставкою товару. Замість п’ятниці вантажівка виїхала у вівторок і прибула до Лондона в четвер о 10 ранку. В цей час водій писав, що за вказаною адресою розташована невелика компанія, а сусіди з прилеглих приміщень напередодні говорили про масову облаву на склади та власників.

 

- Я негайно зв’язався з торговцем, який уклав зі мною договір. Співробітник зателефонував злочинцеві і, нічого не сказавши про облаву, повідомив йому, що склад закритий і спитав, що робити. Злочинець (представився Ніколасом) вказав інший склад як місце доставки. Торговець зателефонував у штаб-квартиру Cora, і вони заперечили, що щось замовляли. Вони знали про шахрайство та видавання себе за їхню компанію, - пояснює підприємець.

 

Страхування не покриває шахрайство


Виробник повернув вантажівку з вантажем вартістю 80 тисяч. євро. - Вперше я зіткнувся з такою спробою вимагання, влаштованою з самого початку, - зізнається підприємець.

 

Він додає, що поліція наразі не спіймала лиходія, який ще дзвонив запитати, де знаходиться вантажівка в четвер о 21.00. Британські служби розшукують злочинців, але в інтересах розслідування вони відмовляються надавати інформацію.

 

Потерпілі, яких у такий спосіб обманули, не можуть розраховувати на покриття збитків страховиком. Страхові компанії вимагають надійної перевірки замовника та підтвердження операції.

 

Вона, зокрема, включає контроль над електронною адресою, з якої надходить замовлення. Злодії створюють адреси, які  схожі на оригінали, різниця іноді стосується однієї літери або однієї частини адреси. Поспішаючи, експедитор може не помітити різниці, що є дорогим недоглядом. Справа зі страховиками потім затягується на роки.

 

Страхові компанії також вимагають підтвердження замовлення в штаб-квартирі компанії, особливо якщо це перший контракт.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.