Штаб-квартира компанії Miller знаходиться у Лондоні. Нещодавно вона розповсюдила заяву про об’єднання з британською морською технологічною компанією Clearwater Dynamics (CWD), метою якого стала розробка механізму страхування військових ризиків під час перевезень вантажів з українських портів Чорноморськ, Одеса та Південний.
«Страхування відіграє вирішальну роль у забезпеченні транспортування українського зерна, і ми пишаємося тим, що змогли зіграти певну роль у наданні загальногалузевого рішення», – прокоментував ситуацію керівник морської служби «Міллера» Нік Саммерс.
Також відомо, що інша компанія – Marsh – також розробляє власну систему страхування транспортування зерна з України.
За даними компанії Oceanbolt, водним транспортом Україна змогла вивезти за кордон лише 192 тис. тонн зерна за останній місяць після того, як РФ вийшла з так званої зернової угоди. Переважно йдеться про використання річкового транспорту на Дунаї. Для порівняння: у травні морем вивезли 700 тис. тонн збіжжя.