Програма, про яку йдеться у зверненні, передбачає покращення економіки та екологізації польського автомобільного транспорту за збереження факторів безпеки дорожнього руху, а також створення Польського національного плану щодо впровадження наборів класів EMS.
Програма була розроблена та розділена на чотири етапи і, у разі її оприлюднення, буде розроблена та реалізована протягом наступних десяти років. Перший етап повинен дозволити вибраною дорожньою мережею транзит транспортних засобів загальною довжиною 25,25 метра і з максимально дозволеною масою, збільшеною до 48 тонн. План передбачає випробувальний період тривалістю 2-4 роки, який дозволить зібрати дані про витрату палива, викиди, знос доріг та вплив на інфраструктуру, а також про економію витрат на персонал та матеріальні витрати на рухомий склад. На даному етапі передбачається участь щонайменше 10-20 перевізників, кожен із яких матиме до 10 комплектів. Це будуть виключно комплекти, що переміщуватимуться за певними маршрутами.
На другому етапі, у разі позитивних результатів, зафіксованих на першому план передбачає збільшення максимально дозволеної повної маси до 52-56 тонн для автомобільного руху і до 56-60 тонн для змішаного руху. На цьому етапі кількість перевізників може збільшитися до 50, а кількість транспортних засобів, що контролюються ними, - до 75. А якщо максимально дозволена вага залишиться на рівні 48 тонн, то кількість перевізників може збільшитися до 60, а кількість транспортних засобів, що знаходяться під їх контролем, перевищить тисячу. На цьому етапі приділятимуть увагу контролю зносу доріг та інфраструктури.
На третьому етапі, максимум через 2-4 роки, буде дозволено подальше збільшення загальної дозволеної ваги цього разу до 60 тонн (за умови відсутності суттєвих проблем або непередбачених подій). Моніторинг впливу параметрів на зношеність доріг залишатиметься надзвичайно важливим і на цьому етапі. А інфраструктура, така як мости, віадуки чи перехрестя, вже мала модернізувати на попередньому етапі.
Четвертий етап є заключною частиною плану і почне діяти приблизно через 10 років після початку реалізації проекту. На цьому етапі дослідження будуть завершені, і можна буде надати остаточний дозвіл на використання на території Польщі транспортних засобів з масою та довжиною, що перевищують нинішні.
Ознайомитись з повним текстом документа (польською мовою) можна за посиланням.