Експеримент, який проводився за технічної підтримки Uniontrasporti, закінчився 2 листопада 2022 року. У випробуванні брали участь п'ять транспортних компаній (Arcese, Barbiero, Fercam Logistics & Transport, Riva Logistics & Service, Rutilli Autotrasporti), які використовували e-CMR під час деяких рейсів. Технічні рішення були надані компаніями Accudire, Pionira та Transfollow, що базуються в Італії, Бельгії та Нідерландах відповідно.
Загалом перевізники виконали понад 100 міжнародних перевезень з одночасним використанням паперової та електронної накладних до Бельгії, Франції, Німеччини, Нідерландів, Португалії, Румунії, Іспанії та Швейцарії.
Як зазначає Uniontrasporti, під час тестових рейсів були регулярні проблеми між учасниками проекту та контролем операцій у реальному часі. Наприклад, було встановлено, що персонал має бути краще підготовлений для роботи з електронними інструментами та має бути забезпечена безшовна інтеграція з IT-системами компаній.
Наступний крок включає аналіз даних, зібраних у ході експерименту, щоб визначити переваги e-CMR та виробити керівні принципи для італійської влади щодо застосування електронної накладної після вироблення відповідної угоди.